HTML

Indián nyár

A blog elsősorban a családnak, és a barátoknak szól, ennyire lesz informatív. Másrészről magunknak szól, mert emléknek is készül, ennyire lesz személyes. Hogy mégis mi fog kisülni belőle, azt majd meglátjuk...Ja, és a STORY: egy nyári kaland, diákmunka Amerikában! A szerkesztői jog Zsuzsit, Zsófit és Dalmát illeti!

Friss topikok

  • kekzold: lehetek akkor én az utolsó kommentelő? ugyan a könyvben már nem lehetek benne, de azért ez így is ... (2009.03.04. 12:22) Zárom soraimat
  • LÁNTZKY GERGELY: Nekem nincsenek titkaim pláne nem elötted. Mikor megyek pestre, meg foglak keresni és táncoltatni.... (2008.10.02. 17:12) Meghívó
  • CB: olyan boldog vagyok!!!!! itthon vannak a gyerekek!!!!! (2008.09.21. 23:55) Egy estém ITTHON
  • Aliz: Lányocskák, már nagyon várunk Titeket, már csak kettőt kell aludni. Hirtelen most összezavarodtam,... (2008.09.19. 16:13) Nők
  • styke87Eszti: Sziasztok csajok! Nagyon örülök hogy végre jöttök haza, természetesen mindenképp ott leszünk a "m... (2008.09.18. 21:53) Spirit of life
  • LÁNTZKY GERGELY: Aki a barátjáért levágatja a haját és beáll helyettesíteni---igen, ez barátság! Nagyon irigyellek ... (2008.09.06. 21:51) Hair
  • lau: Gondolom most akkor ki lesz toloncolva szegény. Bár papírok nélkül nehéz lesz hazaküldeni..huhh. Ö... (2008.09.02. 10:00) Tűz, lángok, dráma és no bugyi
  • CB: A biciklikolcsonzos nem volt elerheto, ugye o a Jani? nagy kar, mar annyiszor mondtad... nagyon sz... (2008.08.31. 21:45) A tudomány M&M cukra
  • Verus: Drága Zsófi, örülök, hogy Te is egyben vagy és csatlakozhattál a lányokhoz. Örömmel tölt el, hogy ... (2008.08.27. 11:50) Zsófi első bejegyzése...hipp hipp hurráááá
  • CB: Kedves Dalma! A fent emlitett gólyatábor ZÁNKÁN volt. Austin térképe a szivembe van rajzolva, fele... (2008.08.27. 09:25) Kóborolizáció, vándorizáció, 6-os utca és egy életre történelem
  • ZSuuuuu: Szerintem bármikor dudol neked ha szeretnéd...akár ilyen extrával is kérheted, mint a himnusz...:D... (2008.08.27. 08:47) Hotdog a Harvardon
  • LÁNTZKY GERGELY: IGEN VÉGRE A FOXIGÖRÉNY IS ÖRÖKZÖLD LETT UI.:ÉN NEM MONDOM HOGY VIGYÁZATOK MAGATOKRA CSAK ANYIT HO... (2008.08.19. 23:22) Nyergelj, fordulj!!!!!!!!
  • anya: Picit megnyugodtam...Sebastian és Szusi nagyon tetszik! Puszi (2008.08.19. 21:12) Bostoooooooooon!!!!
  • Dani: El sem hiszem... Meghallgattam... (2008.08.17. 11:37) Breaking news, breaking news!!!!
  • lau: Ezen a személyesnévmásos dolgon már én is gondolkodtam. A válasz nincs meg, de mindenestre furcsa.... (2008.08.14. 19:09) Te gustan las cosas bonitas?
  • anya: Pocahontas, ezek gyönyörű képek! (2008.08.14. 11:08) Kalózhajó szelek fújnak
  • dalmus: Esztör írta, miután megnézte a Mamma Mia-t: "Olyan hihetetlen, de pont azon a szigeten játszódott,... (2008.08.13. 20:57) I think this is the beginning of a beautiful friendship
  • Szabolcs: Attila nemrég vagy még csak kinnt, de máris háborúznak az oroszok. Fogd vissza magad egy kicsit :) (2008.08.13. 15:28) Zsöszviö öröz
  • ZSuuuuu: Lau ugye majd csinálunk megint mangalica kolbászos-zsíroslenyeres hagymás-fröccsös-új tapétát ünne... (2008.08.11. 23:56) Fagyi, pizza, elmélkedés...
  • ZSuuuuu: Milyen jó, hogy az embernek van tesója, nem is kell neki ellenség!:) (2008.08.04. 19:02) A nagy találkozás
  • Lackó: Szia Anci! Csak annyit fűznék hozzá, hogy olyan erős a lánc, amilyen erős a leggyengébb láncszem!... (2008.08.04. 12:56) Kedves Naplóm
  • ZSuuuuu: Monyó!Nem sírunk.....:)))) Noémi erre a címre küldted: Camp Marist 22 Abel Rd Effingham, NH 0388... (2008.08.04. 02:53) Kicsim falum, ott születtem én, onnan jött levél
  • dalmus: jaj csajok, hiányoztok:) (2008.07.31. 21:58) Colour War
  • Sarah Stanley: Örülök, hogy tetszik anya, akkor ettől kezdve 'nil admirare':) (2008.07.30. 18:24) Nagyutazás
  • Gus Pike: szerintem teljesen virtuóz és posztmodern..:) Néha vessző sem kell, csak szabad utat kell hagyni a... (2008.07.27. 14:32) Mamma Mia!
  • cicabetti: két hete esik az eső, nyuszikám, de senki nem akar beöltözni szri szcipiónak. a helyzet komolyságá... (2008.07.27. 05:50) Macondoi halloween
  • Émi: Drágák vagytok;) Még az előzőekhez: Zsuzsi, gyönyörű volt a részlet, megdobogtatta a kis magyaros... (2008.07.16. 22:56) Paripám csodaszép Pejkó
  • dalmus: Nagyon köszi mindenkinek! (2008.07.14. 21:46) Nameday
  • h.lucus: Szia Dalma boldog névnapot.Vége van a lovastábornak.A táborba egyfolytába lovagoltunk.Volt... (2008.07.13. 08:49) Pirates low, when they hear our crow
  • dalmus: jaj dehogy, semmiképp:) (2008.07.09. 20:28) Baby és a Dirty Dancing, no meg Washington hegy, a Nagy Szellem, és Fürge patak
  • dalmus: jahahaj, ugye majd hupákoltok velem is a pusztában:) azért örülök, hogy bódogok vagytok:) (2008.07.08. 03:36) Independence day
  • dalmus: Ez a kicsi lány, még soha életében nem volt ilyen közel a temészethez. Igaz, hogy Zalavégre ritkán... (2008.07.03. 03:15) Zsófi levele
  • Enci: Most csak küldök egy kis energiát. Van hálIsten, addig jó. Nyugtasson az titeket, hogy Budapest gő... (2008.07.02. 23:37) Confessiones
  • dalmus: Drága Kicsi Antiimperialista Hazafim! Az az utolsó link az a szívem közepébe talált. (persze a gum... (2008.07.02. 03:09) Kirándulás, sör, furgon
  • cicabetti: Dalma, remélem az ujjdarabkát nem szedted ki, hanem vágtál még hozzá egy kis körmöt is:D Mondjáto... (2008.06.29. 12:34) Born to be wild
  • dalmus: Cigányzene, meg Palya Bea, jaj, miért nem lehet az ember egyszerre több helyen?:) (2008.06.26. 21:32) Makaréna
  • styke87Eszti: Helló Mindenki! Szóval akkor nálatok is megkezdődik a kemény munka. De azért próbáljatok minél tö... (2008.06.24. 14:10) Paripám csodaszép Pejkó
  • Verus: Ténlyeg a narancslét itta, tegnap leinfóztam! :( hol a mi barátnénk?! (2008.06.24. 09:05) Képek2
  • cicabetti: A titok nyitja Laura szerint, hogy az üveg méretében nem egyeztek meg, csak a mennyiségben! de tov... (2008.06.23. 19:24) bakancslista
  • cicabetti: Tulajdonképpen mindegy is, a lényeg, hogy legyen pár domb, ami mögé el lehet bújni és Fekete Vonat... (2008.06.23. 19:17) Oh my Gosh
  • cicabetti: mindent tudni akarunk Joe-ról privát köremailben, amint nem lesz bonyolult. (2008.06.21. 23:54) 'Zsö-nö-vö-pá-trá-vájé....'lalalalala
  • koltányi székely bébikutya: hajajajajajjjjj szép hely, még szebb fiúkák, már csak a gyerekek hiányoznak...:))) (2008.06.20. 13:13) Képekben
  • Verus: Dear my friends, hát megvan, sikerült, megvan a diploma! alig merem elhinni. kicsit olyan üres érz... (2008.06.19. 22:16) American football
  • styke87Eszti: Sziasztok lányok! Háát, ahogy olvasom ezt a blogot, azt hiszem elég élménnyel teli nyaratok lesz.... (2008.06.18. 20:18) Here comes the sun
  • Marjanna: A Hamupipőke pipő része szláv jövevény. Olvastam vmelyik nyelvtörténeti közlönyben. Nem fordultam ... (2008.06.18. 20:13) A 'cinderella' day, oroszul 'ZOLUSKA'
  • Émi: JAjj, CSODÁLATOS! Dalma nem is vártam más élménybeszámolót:) Itthon hihetetlenül büszkék vagyunk r... (2008.06.17. 14:53) eddig 'CSODÁLATOS'
  • Lau: Jaj, csajok! A holnapi irodalomelmélet vizsgára készülök és már épp megállapítottam volna, hogy ná... (2008.06.16. 21:18) stop hunting, start finding
  • Tibi: Hello szívem igaz szerelmei!:) Ahogy szoktam volt mondani... Zsófim: Ne izgulj,ha igazán akarod m... (2008.06.13. 22:34)
  • Monyó: Lányok! "Titeket már agyon köllött vóna b...ni"-mondta Erzsi.Nem is tudom mit mondjak neketek,tal... (2008.06.08. 12:04) Bevezető bevezető

Linkblog

2008.07.13. 19:38 dalmus

Nameday

Dálmá, Dálmá, Dálmá...Egyszer megpróbáltam elmagyarázni nekik, hogy engem otthon Dalmának hívnak, ezután hatalmas röhögések közepette egy napig Dolmo voltam, úgyhogy feladtam. A kedvencem a cseh lány, aki Dalinak hív, meg az orosz, aki Dalmácskának, no meg a francia fiú Sanzon-özsödvinek, ha jól értem a fordítást. /Itt egy kis kitérő, Julisom sajnos Morgan északi, így nem tud neked szállást...és nagyon jó barátok lettünk, de tisztázva minden félreértést, a madarak Acapulco felé repülnének.../

Nem igazán foglalkoztam a névnapommal, gondoltam Amerika úgysem foglalkozik vele. itt egyáltalán nem tudják mi fán terem... épp ezért meglepődve és meghatódva fogadtam az ebéd utáni nameday dalomat, meg azt a bödön csokidarabkás fagyit a gratulációkkal, és a szép tényleg az volt az egészben, ahogy elfogadták, hogy ha ez az én országomban fontos, akkor fontos. még Brother Jim is felköszöntött:)...és persze, köszi Zsuzsi!

Este kinti sütögetés, igazi ízű húsokkal:), úszás, kajak, a lengyel srácot már majdnem megvertem pingpongban, csak továbbra is laposnak éreztük a szombat éjszakát, így most biciklit loptunk német segítséggel, és csillagvilágította jávorszarvas-ösvényeken kerekeztünk a tóparton, bulihangokat követve. találtunk is egy átlagkorosztály 70 felett háromütemre egyet lép mulatságot, de ehhez meg már fáradtak voltunk. így nem kell aggódni, ezen a nyáron még mi sem táncoltuk szét a lábunk. Kathlin sajnos beteg, és a barátok is elég szunyókálósak ezen a hétvégén, szóval ez a vasárnap egy nap önmagunkkal. Legálisan elkért biciklikkel bejártuk Effinghamet, és a triatlon nap következő lépéseként jön a kajak. Olyan vállasak leszünk, meg se ismertek:)

Zsófi jól van, keményen kipróbált minden vízisportot, valami apró sérülést is szerzett, de nem fejtette ki. Náluk és nálunk is most van a csúcs. Itt még egy hét van a középső turnusból, aztán a harmadik már nem ilyen zsúfolt. Ezután 5 napig itt lesz egy egész gimnázium, az utolsó hét pedig ismét csak a staffé. Egy hónapja hagytuk el kicsiny hazánkat, és a tábor közepe felé járunk.

Az a hatalmas ötletünk támadt, hogy csinálunk egy ilyen tábort Magyarországon. Conselorok: Dani, Tibi, Ata...Táncoktató Vera, kreatív igazgató Bődi László, konyhafőnök Dani Mama, gyerekek éjjeli felelősei: Zsuzsi anya, Dalma anya...Hatosörs lifeguard, hangulatfelelős bárpultostáncoktató Lántzky Gergely, kenyér- és staffbor szállítmányozás öreg Tibi, két László lovasoktató, laundry Muci és öreg Zsuzsi, fűnyírás Lali, jaj, már mindenkinek találtam ám helyet, csak nincs időm kifejteni, majd otthon...A support staff amerikai és mexikói lesz...egy balatonparti szocüdülőt fogunk felújítani...és rengeteget számháborúzunk...

nagyon nagyon nagyon köszönöm mindenkinek a névnapi köszöntéseket...ezek a névnapok!!! két éve Ibizán szangriáztam, tavaly a Puntán kerestem Kikot, most meg a világ minden országából nekem énekel valaki...veni vidi vici

puszi

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://indiannyar.blog.hu/api/trackback/id/tr72566436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsüli 2008.07.13. 22:22:26

és ki ez a két sármőr kedves madárlátta Dalmám itt a kép bal oldalán?ugye veletek együtt érkeznek kis országunkba?én majd fényképezek nektek kicsi, girnyó olaszokat, na?
p.s.:nekem mindegy merre repülnek, csak halljam már a vijjogást;)
p.s.2:szeretem a madárnyelvet

ZSuuuuu 2008.07.14. 00:53:30

Julcsi!Egyeltalan nem mindegy, lehet, hogy neki repteted egy uvegenek es akkor pufff!Na az sem jo!:))

Lackó 2008.07.14. 08:33:11

Helló Lányok!

Dalmácskának utólag is Boldog Névnapot kívánok!
Még mindig minden reggel a blogot olvasgatom, igaz van úgy hogy még délbe is. Annyi a meló. Nem unatkozunk az biztos.
Valóban fantasztikus buli volt a Mártonnál a hegyen, egy kis sérülést is sikerült összeszednem a buli hevében, de azért mégiscsak hiányoztatok onnét!

Zsuzsikám a következő jelölést biztos te nyered, főleg ha mindig fényesre sikálod az oltárt! :)

Mennem kell, meló van :(, de majd néha-néha írok neketek. Igaz, én nem érek rá annyira, mint cicabetti barátnénk.

Na csók nektek!

zsüli 2008.07.14. 10:39:05

igaz Zsuzsi, ott a pont:)mindenesetre, hadd szóljon!

Émi 2008.07.14. 11:37:07

Dalmikám, DAlmikám, boldog névnapot!!(Ugye emlékszel még a bácsira a Grinyóból, akinek én elfelejtettem a nevét??:)
Szóval bocsi, h kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel!!!! Egész hétvégén dolgoztam,nem tudtam netezni. Kérdezte is Sipi,h legalább a társadalom hasznára vagyok-e, mire rájöttem, hogy ha a társadaloméra nem is, de egy igen gazdag ám igen szűk rétegére mindenképp:))
És egy privi levélben elmagyarázhatná valaki ezt a repülős madaras dolgot...köze van a baglyokhoz?:)
Jah, és most olyan jó nektek ott, én most készülök kimenni szakadó esőben a Nyugatiba, és az a ge* MÁV is megint sztrájkol, úgyhogy nem tudom, eljutok e valaha a szép Alföldemre... :)

zsüli 2008.07.14. 12:53:56

Endre bácsi, a fogcsattogtatós:)

cicabetti 2008.07.14. 14:45:15

Lacika, Te is ugyanúgy olvasod, csak nem írsz nekik annyit. (én nem nézem a Győzikesót-effektus:D)
kiko gay, üdv Alsóbélatelepről

styke87Eszti 2008.07.14. 18:50:03

Zsuzsi, kösz az érdeklődést, a meló nem rossz, már nagyon belejöttem, csak elég szar idő van mostanában, úgyhogy nem kell sokat mennem. Bár első vasárnapom óta a középső ujjam 3 szor akkor mint alapból (egész nap fagyit mertem), de amúgy minden szupi.
Küldjetek egy kis jó időt ha felétek az van.
Puszi

LÁNTZKY GERGELY · http://Lantzkyg. 2008.07.14. 20:58:59

nagyon boldog névnapot kivánok utólag is.Biztos, hogy ha itthon vagy,más gratulációt küldtem volna, de érd be ezzel,mivel nekekem kézitekerős fa-internetem van.októberben én titokban szetetnék Csiki-lázra menni. Ha jók lesztek elviszlek Bennetek.Azt nem tudom, hogy kivel és mivel,de sebaj, én sem félek a medvétőll.Écslányom és duruszám nagyon vigyázzatok magatokra.a fogadésotokon ott leszek margarétás-pipacsos kalapban leszek.millió puszi mindkettőtöknek.Vigyázzatok továbbra is egymásra.Sok-sok őszinte puszi: Lántzky Zsuzsi /éccsanyátok/

monyó 2008.07.14. 21:04:32

Sziasztok lányok!

Dalma először is boldog névnapot.Bocs,hogy csak most irok neved napja alkalmából.Zsu téged nem kell külön kitüntetni,mi tudjuk hogy jó "munkásember"vagy.Ha hazajössz mehetsz anyámékkal is templomot takarítani.Tetszik az ötlet hogy itthon szertnétek egy tábort csinálni,szerintem mindannyian benne lennénk és segítünk amiben lehet.vigyázzatok magatokra.pá

dalmus 2008.07.14. 21:46:11

Nagyon köszi mindenkinek!
süti beállítások módosítása