HTML

Indián nyár

A blog elsősorban a családnak, és a barátoknak szól, ennyire lesz informatív. Másrészről magunknak szól, mert emléknek is készül, ennyire lesz személyes. Hogy mégis mi fog kisülni belőle, azt majd meglátjuk...Ja, és a STORY: egy nyári kaland, diákmunka Amerikában! A szerkesztői jog Zsuzsit, Zsófit és Dalmát illeti!

Friss topikok

  • kekzold: lehetek akkor én az utolsó kommentelő? ugyan a könyvben már nem lehetek benne, de azért ez így is ... (2009.03.04. 12:22) Zárom soraimat
  • LÁNTZKY GERGELY: Nekem nincsenek titkaim pláne nem elötted. Mikor megyek pestre, meg foglak keresni és táncoltatni.... (2008.10.02. 17:12) Meghívó
  • CB: olyan boldog vagyok!!!!! itthon vannak a gyerekek!!!!! (2008.09.21. 23:55) Egy estém ITTHON
  • Aliz: Lányocskák, már nagyon várunk Titeket, már csak kettőt kell aludni. Hirtelen most összezavarodtam,... (2008.09.19. 16:13) Nők
  • styke87Eszti: Sziasztok csajok! Nagyon örülök hogy végre jöttök haza, természetesen mindenképp ott leszünk a "m... (2008.09.18. 21:53) Spirit of life
  • LÁNTZKY GERGELY: Aki a barátjáért levágatja a haját és beáll helyettesíteni---igen, ez barátság! Nagyon irigyellek ... (2008.09.06. 21:51) Hair
  • lau: Gondolom most akkor ki lesz toloncolva szegény. Bár papírok nélkül nehéz lesz hazaküldeni..huhh. Ö... (2008.09.02. 10:00) Tűz, lángok, dráma és no bugyi
  • CB: A biciklikolcsonzos nem volt elerheto, ugye o a Jani? nagy kar, mar annyiszor mondtad... nagyon sz... (2008.08.31. 21:45) A tudomány M&M cukra
  • Verus: Drága Zsófi, örülök, hogy Te is egyben vagy és csatlakozhattál a lányokhoz. Örömmel tölt el, hogy ... (2008.08.27. 11:50) Zsófi első bejegyzése...hipp hipp hurráááá
  • CB: Kedves Dalma! A fent emlitett gólyatábor ZÁNKÁN volt. Austin térképe a szivembe van rajzolva, fele... (2008.08.27. 09:25) Kóborolizáció, vándorizáció, 6-os utca és egy életre történelem
  • ZSuuuuu: Szerintem bármikor dudol neked ha szeretnéd...akár ilyen extrával is kérheted, mint a himnusz...:D... (2008.08.27. 08:47) Hotdog a Harvardon
  • LÁNTZKY GERGELY: IGEN VÉGRE A FOXIGÖRÉNY IS ÖRÖKZÖLD LETT UI.:ÉN NEM MONDOM HOGY VIGYÁZATOK MAGATOKRA CSAK ANYIT HO... (2008.08.19. 23:22) Nyergelj, fordulj!!!!!!!!
  • anya: Picit megnyugodtam...Sebastian és Szusi nagyon tetszik! Puszi (2008.08.19. 21:12) Bostoooooooooon!!!!
  • Dani: El sem hiszem... Meghallgattam... (2008.08.17. 11:37) Breaking news, breaking news!!!!
  • lau: Ezen a személyesnévmásos dolgon már én is gondolkodtam. A válasz nincs meg, de mindenestre furcsa.... (2008.08.14. 19:09) Te gustan las cosas bonitas?
  • anya: Pocahontas, ezek gyönyörű képek! (2008.08.14. 11:08) Kalózhajó szelek fújnak
  • dalmus: Esztör írta, miután megnézte a Mamma Mia-t: "Olyan hihetetlen, de pont azon a szigeten játszódott,... (2008.08.13. 20:57) I think this is the beginning of a beautiful friendship
  • Szabolcs: Attila nemrég vagy még csak kinnt, de máris háborúznak az oroszok. Fogd vissza magad egy kicsit :) (2008.08.13. 15:28) Zsöszviö öröz
  • ZSuuuuu: Lau ugye majd csinálunk megint mangalica kolbászos-zsíroslenyeres hagymás-fröccsös-új tapétát ünne... (2008.08.11. 23:56) Fagyi, pizza, elmélkedés...
  • ZSuuuuu: Milyen jó, hogy az embernek van tesója, nem is kell neki ellenség!:) (2008.08.04. 19:02) A nagy találkozás
  • Lackó: Szia Anci! Csak annyit fűznék hozzá, hogy olyan erős a lánc, amilyen erős a leggyengébb láncszem!... (2008.08.04. 12:56) Kedves Naplóm
  • ZSuuuuu: Monyó!Nem sírunk.....:)))) Noémi erre a címre küldted: Camp Marist 22 Abel Rd Effingham, NH 0388... (2008.08.04. 02:53) Kicsim falum, ott születtem én, onnan jött levél
  • dalmus: jaj csajok, hiányoztok:) (2008.07.31. 21:58) Colour War
  • Sarah Stanley: Örülök, hogy tetszik anya, akkor ettől kezdve 'nil admirare':) (2008.07.30. 18:24) Nagyutazás
  • Gus Pike: szerintem teljesen virtuóz és posztmodern..:) Néha vessző sem kell, csak szabad utat kell hagyni a... (2008.07.27. 14:32) Mamma Mia!
  • cicabetti: két hete esik az eső, nyuszikám, de senki nem akar beöltözni szri szcipiónak. a helyzet komolyságá... (2008.07.27. 05:50) Macondoi halloween
  • Émi: Drágák vagytok;) Még az előzőekhez: Zsuzsi, gyönyörű volt a részlet, megdobogtatta a kis magyaros... (2008.07.16. 22:56) Paripám csodaszép Pejkó
  • dalmus: Nagyon köszi mindenkinek! (2008.07.14. 21:46) Nameday
  • h.lucus: Szia Dalma boldog névnapot.Vége van a lovastábornak.A táborba egyfolytába lovagoltunk.Volt... (2008.07.13. 08:49) Pirates low, when they hear our crow
  • dalmus: jaj dehogy, semmiképp:) (2008.07.09. 20:28) Baby és a Dirty Dancing, no meg Washington hegy, a Nagy Szellem, és Fürge patak
  • dalmus: jahahaj, ugye majd hupákoltok velem is a pusztában:) azért örülök, hogy bódogok vagytok:) (2008.07.08. 03:36) Independence day
  • dalmus: Ez a kicsi lány, még soha életében nem volt ilyen közel a temészethez. Igaz, hogy Zalavégre ritkán... (2008.07.03. 03:15) Zsófi levele
  • Enci: Most csak küldök egy kis energiát. Van hálIsten, addig jó. Nyugtasson az titeket, hogy Budapest gő... (2008.07.02. 23:37) Confessiones
  • dalmus: Drága Kicsi Antiimperialista Hazafim! Az az utolsó link az a szívem közepébe talált. (persze a gum... (2008.07.02. 03:09) Kirándulás, sör, furgon
  • cicabetti: Dalma, remélem az ujjdarabkát nem szedted ki, hanem vágtál még hozzá egy kis körmöt is:D Mondjáto... (2008.06.29. 12:34) Born to be wild
  • dalmus: Cigányzene, meg Palya Bea, jaj, miért nem lehet az ember egyszerre több helyen?:) (2008.06.26. 21:32) Makaréna
  • styke87Eszti: Helló Mindenki! Szóval akkor nálatok is megkezdődik a kemény munka. De azért próbáljatok minél tö... (2008.06.24. 14:10) Paripám csodaszép Pejkó
  • Verus: Ténlyeg a narancslét itta, tegnap leinfóztam! :( hol a mi barátnénk?! (2008.06.24. 09:05) Képek2
  • cicabetti: A titok nyitja Laura szerint, hogy az üveg méretében nem egyeztek meg, csak a mennyiségben! de tov... (2008.06.23. 19:24) bakancslista
  • cicabetti: Tulajdonképpen mindegy is, a lényeg, hogy legyen pár domb, ami mögé el lehet bújni és Fekete Vonat... (2008.06.23. 19:17) Oh my Gosh
  • cicabetti: mindent tudni akarunk Joe-ról privát köremailben, amint nem lesz bonyolult. (2008.06.21. 23:54) 'Zsö-nö-vö-pá-trá-vájé....'lalalalala
  • koltányi székely bébikutya: hajajajajajjjjj szép hely, még szebb fiúkák, már csak a gyerekek hiányoznak...:))) (2008.06.20. 13:13) Képekben
  • Verus: Dear my friends, hát megvan, sikerült, megvan a diploma! alig merem elhinni. kicsit olyan üres érz... (2008.06.19. 22:16) American football
  • styke87Eszti: Sziasztok lányok! Háát, ahogy olvasom ezt a blogot, azt hiszem elég élménnyel teli nyaratok lesz.... (2008.06.18. 20:18) Here comes the sun
  • Marjanna: A Hamupipőke pipő része szláv jövevény. Olvastam vmelyik nyelvtörténeti közlönyben. Nem fordultam ... (2008.06.18. 20:13) A 'cinderella' day, oroszul 'ZOLUSKA'
  • Émi: JAjj, CSODÁLATOS! Dalma nem is vártam más élménybeszámolót:) Itthon hihetetlenül büszkék vagyunk r... (2008.06.17. 14:53) eddig 'CSODÁLATOS'
  • Lau: Jaj, csajok! A holnapi irodalomelmélet vizsgára készülök és már épp megállapítottam volna, hogy ná... (2008.06.16. 21:18) stop hunting, start finding
  • Tibi: Hello szívem igaz szerelmei!:) Ahogy szoktam volt mondani... Zsófim: Ne izgulj,ha igazán akarod m... (2008.06.13. 22:34)
  • Monyó: Lányok! "Titeket már agyon köllött vóna b...ni"-mondta Erzsi.Nem is tudom mit mondjak neketek,tal... (2008.06.08. 12:04) Bevezető bevezető

Linkblog

2008.07.18. 04:57 dalmus

I think this is the beginning of a beautiful friendship

Let me see, mi is történt/történik velünk itt a messzi vizen túl. Jaj, most este nagyon jó volt. Kibicikliztünk, beatles dalokat énekeltünk egy suttogó fenyves közepén, visszaérve körbeültük a nappalit, a német lány gitározott, én megértettem az új-zélandi fiú minden szavát (ez nagyon nagy meló), a Zsuzsi mexikói masszázst adott és kapott, szóval egyszer csak azt vettem észre, hogy kellemes itt, ebben a kis családi körben...

Tegnap megtanultunk teniszezni, és én végre kivertem pingpongban a lengyel srácot, általában három órát állunk esténként az asztalnál és a reggelinél mindenkinek az az első kérdése, 'na ki nyert'?

A nap fénypontja: a western nyereg. Juan vezetésével "műterepre" mentünk, én csak így hívom, volt közben műfolyócsak, meg műfatörzs egy műlovaglás keretében, no meg három életveszélyben lévő kezdő, de én olyan csodaszép nyerget kaptam, hogy nem győztem csodálni az út végéig. Közben lejátszottam párszor magamban a Volt egyszer egy vadnyugat zenéjét, és már nagyon vártam Charles Bronsont, hogy elvágtázhassak vele a naplementébe...

huhú, mi lehet most a siófoki brigáddal? az asztal tetejénél ne adjátok alább! mi is nagy erőkkel készülünk az első bulira, szombaton a gyerekek felszívódása után tógaparti lesz a strandon. hallottátok már Hamupipőke sztoriját, akit elengedtek ugyan a bálba, csak előtte magot kellett válogatnia, öhm, akarom mondani, megetetnie 200 gyereket, és ruhája sem volt, de a tökhintó, akarom mondani a lepedőből hajtogatott tóga...öhm, no a mi tündér keri mamink most Kathlin lesz, aki a buli után meghívott minket a házukban tartandó utóbulira..."fortuna, fortuna forogj hát..."

puszi mindenkinek

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://indiannyar.blog.hu/api/trackback/id/tr9573744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2008.07.18. 15:09:21

Dalma,
Kiwi is the best accent! :D
ha kicsit megerőltetem magam, új-zélandi akcentusban nyomom az angolt (igen, ezt (is) tanultam kint az 5 hónap alatt) :)

pussz & take care

dalmus 2008.07.18. 16:42:41

neked is millió pusz:)

Gus Pike hívja Sara Stanleyt és Hófehérkét 2008.07.18. 18:06:52

Hey I'm Pike, Gus Pike... Avonley sivár kis porfészek nélkületek... ahhh... Már csak Felix King (Gergő) - főleg szombat estéken - tudja betölteni távozásotok miatt keletkezett hatalmas űrt szívemben.. :) no és a BANDA, ami oszlik és foszlik mostanában... ugyanis sokak lelkét egy erkölcstelen piacgazdaság korrumpálta és feláldozták magukat a munka oltárán... de én még nem engedek a gaz csábításnak...:), annál is inkább mert pontosan 15 nap múlva találkozóm lesz Lenin elvtárssal az hírös Vörös téren...
Nos az olvasottak alapján férfiúi mellyem büszkeségtől dagad (bár mostanában hanyagoltam az edzést... :( ) Hatásos soraitok szinte megríkattak, de nem érzékenyülhettem el, mert az IC-n velem szemben egy egész kellemes hölgy (naggggyon fullos muff:) ) kacér mosolya várja kezdeményezésem (vagy az nem olyan mosoly?? ) ( jah most Pécsről tartok Budapest felé, Dani mire ezeket a sorokat olvasod, azt hiszem nyílvánvalóvá válik, hogy nem jelenek meg Siófokon .. bocsi.. Az életem most is olyan, mint egy roadmovie, szerencsére...
Ennyit kévántam magamról írni, ÉN önimádó Gus...
Minden jót, további élményeket és intenzívebb impulzusokat az írás kedvéért...
Sara, Hófehérke - hiányoztok
Örök rajongótok:
GUS PIKE

ZSuuuuu 2008.07.18. 21:41:01

Gus Pike! Cejetünk nagyon, te vagy a mi örök cejelmünk! Ugye majd írsz sok sok cejelmes levelet Moszkvából, meg ajándékot is hozol nekünk!:)jajubjugyjebja:) te megy ajegyetyeba

monyó 2008.07.19. 13:23:00

Hello lányok!

Mint az már az Attila leveléből kiderült ismét sikerült meghódítanunk a siófoki "aranypartot".Dani,Dávid és jómagam nekiindultunk a hogy felelevenítsük a tavalyi kiruccanásunkat.Ismét fergeteges bulit tudhatunk a hátunk mögött,persze nélkületek nem volt az igazi,de nem panaszkodhattunk.Természetesen először végigjártunk minden helyet ahol tavaly megfordultunk és meg kell mondanom a zene ugyan az volt mintha nem is múlt volna el egy év.Ja egyébbként a Zsanit és a Verát látogattuk meg,jól vannak,buliznak és sok puszit küldenek nektek.Levelemet én is zárom lassan,vigyázzatok magatokra és kitartás.

ZSuuuuu 2008.07.19. 20:20:42

Monyó! Te emlékeztél rá, hogy hol jártunk tavaly?:) ügyes!

Eszti 2008.07.20. 01:09:18

Sziasztok Lányok!
Nagyon jó titeket olvasni!Egyszer a sírás aztán a nevetés kerülget,de ez így jó!Érezzétek nagyon jól magatokat!Ja és Zsu,nem veszünk otthonra egy nagyobb mosógépet?Mi lesz ha megszokod a kintieket?:)meg majd templomba vágysz takarítani?vagy???:)óh,képzeld szerdán indulunk Balcsira,ma is felemlegettünk Zsuzskával!ezt mondta:,,pedig a Zsu olyan jó fej,kár h nem jön!"én is sajnálom,amúgy Annáról még mindig nincs hírem! Dalma szépek a lovas képeid, a könnyeid a mosogatóvízben pedig...könyvgyanús vagy tényleg!:) pusy nektek!syastok:Eszti

Verus 2008.07.20. 21:09:08

Sziasztok Jányok,

hát vége a siófoki kalandnak, szuper volt, de nagyon hiányoztatok!!! Drága Monyó, be sem számolsz a fergeteges táncunkról?! Na szép! :) megszólalt a Cuba, a többit meg el tudjátok képzelni...
remélem nálatok is jól sikerül a buli, úgy emlékszem ma van, vagy tegnap volt?! lényegtelen, csak érezzétek nagyon jól magatok!

Gus Pike, maga meddig lesz Moszkvában? csak mert augusztusban hegyi buli és magát már ezer éve nem láttuk!

Most nyugovóra térek , mert az elmúlt pár nap nem az alvásról szólt! :) holnap meg már vár a felelősségteljes munka...

puszi

U.I. várjuk a további beszámolókat!

cicabetti 2008.07.21. 01:11:49

én nem is tudtam h a fiúk is voltak Siófokon, és Veráékat is elvesztettük:(
hulla vagyok, de utaztam rendőrautóban:D apropó, Zsani, ki volt az a germán szőke veled szombat hajnalban?:D

anya 2008.07.21. 21:03:07

Remélem, csak a feszített hétvége miatt nem lehet bennetek utolérni!
A szombat éjszaka nálunk is jól sikerült: Mucival és Dér Jutkával hajnali kettőkor egy szénabála tetejéről áldottuk a gyönyörű holdas éjszakát. Muci Ramboként vágott utatt az embermagasságú csalánban, halálra röhögtük magunkat.
Vanda megajándékozott egy mozival. Mamma Mia! Tömören: bárgyúságok tömkelege, Colin Firth homokos...-még ennek ellenére is halálosan élveztem, mondtam már, hogy ABBÁS voltam?
Várom a hívásotok! puszi

ZSuuuuu 2008.07.22. 21:51:23

Kriszta!Hívunk amint tudunk, de még nem állt helyre a technika!
Eszti!Nem, nem veszünk ottohnra nagyobb mosogatógépet, előtte egy szárítógépet meg egy mosógatógépet fogunk venni, csak addig dolgozzál sokat a nyáron, hogy legyen miből!Nem tudom Annával mi lehet!Jó Balcsit nektek!Puszi Zsuskáéknak is, meg Kovinak is, legyen bárhol/bárkivel is a világban!:)

dalmus 2008.08.13. 20:57:40

Esztör írta, miután megnézte a Mamma Mia-t: "Olyan hihetetlen, de pont azon a szigeten játszódott, ahol 2 éve a családommal nyaraltunk. Egy kis világvége hely, igazi görög emberekkel, viszonylag kevés turistával, és csodás tájjal..de ezt te is tudod.
Olyan hihetetlen, de Colin Firth azon a félszigeten állt, amit "sajátunknak" tituláltunk arra a két hétre, mert olyan kis rejtett zug volt, és sehol senki rajtunk kívül! Azon az úton száguldott Meryl Streep a dzsippjével, ahol mi is tapostuk a port a fenyőfák alatt. És a kis sziklára épült kápolnához is felmásztunk. És mintha még a görög arcok is ismerősök lettek volna:) De aszem ez már csak a képzelet."
süti beállítások módosítása