HTML

Indián nyár

A blog elsősorban a családnak, és a barátoknak szól, ennyire lesz informatív. Másrészről magunknak szól, mert emléknek is készül, ennyire lesz személyes. Hogy mégis mi fog kisülni belőle, azt majd meglátjuk...Ja, és a STORY: egy nyári kaland, diákmunka Amerikában! A szerkesztői jog Zsuzsit, Zsófit és Dalmát illeti!

Friss topikok

  • kekzold: lehetek akkor én az utolsó kommentelő? ugyan a könyvben már nem lehetek benne, de azért ez így is ... (2009.03.04. 12:22) Zárom soraimat
  • LÁNTZKY GERGELY: Nekem nincsenek titkaim pláne nem elötted. Mikor megyek pestre, meg foglak keresni és táncoltatni.... (2008.10.02. 17:12) Meghívó
  • CB: olyan boldog vagyok!!!!! itthon vannak a gyerekek!!!!! (2008.09.21. 23:55) Egy estém ITTHON
  • Aliz: Lányocskák, már nagyon várunk Titeket, már csak kettőt kell aludni. Hirtelen most összezavarodtam,... (2008.09.19. 16:13) Nők
  • styke87Eszti: Sziasztok csajok! Nagyon örülök hogy végre jöttök haza, természetesen mindenképp ott leszünk a "m... (2008.09.18. 21:53) Spirit of life
  • LÁNTZKY GERGELY: Aki a barátjáért levágatja a haját és beáll helyettesíteni---igen, ez barátság! Nagyon irigyellek ... (2008.09.06. 21:51) Hair
  • lau: Gondolom most akkor ki lesz toloncolva szegény. Bár papírok nélkül nehéz lesz hazaküldeni..huhh. Ö... (2008.09.02. 10:00) Tűz, lángok, dráma és no bugyi
  • CB: A biciklikolcsonzos nem volt elerheto, ugye o a Jani? nagy kar, mar annyiszor mondtad... nagyon sz... (2008.08.31. 21:45) A tudomány M&M cukra
  • Verus: Drága Zsófi, örülök, hogy Te is egyben vagy és csatlakozhattál a lányokhoz. Örömmel tölt el, hogy ... (2008.08.27. 11:50) Zsófi első bejegyzése...hipp hipp hurráááá
  • CB: Kedves Dalma! A fent emlitett gólyatábor ZÁNKÁN volt. Austin térképe a szivembe van rajzolva, fele... (2008.08.27. 09:25) Kóborolizáció, vándorizáció, 6-os utca és egy életre történelem
  • ZSuuuuu: Szerintem bármikor dudol neked ha szeretnéd...akár ilyen extrával is kérheted, mint a himnusz...:D... (2008.08.27. 08:47) Hotdog a Harvardon
  • LÁNTZKY GERGELY: IGEN VÉGRE A FOXIGÖRÉNY IS ÖRÖKZÖLD LETT UI.:ÉN NEM MONDOM HOGY VIGYÁZATOK MAGATOKRA CSAK ANYIT HO... (2008.08.19. 23:22) Nyergelj, fordulj!!!!!!!!
  • anya: Picit megnyugodtam...Sebastian és Szusi nagyon tetszik! Puszi (2008.08.19. 21:12) Bostoooooooooon!!!!
  • Dani: El sem hiszem... Meghallgattam... (2008.08.17. 11:37) Breaking news, breaking news!!!!
  • lau: Ezen a személyesnévmásos dolgon már én is gondolkodtam. A válasz nincs meg, de mindenestre furcsa.... (2008.08.14. 19:09) Te gustan las cosas bonitas?
  • anya: Pocahontas, ezek gyönyörű képek! (2008.08.14. 11:08) Kalózhajó szelek fújnak
  • dalmus: Esztör írta, miután megnézte a Mamma Mia-t: "Olyan hihetetlen, de pont azon a szigeten játszódott,... (2008.08.13. 20:57) I think this is the beginning of a beautiful friendship
  • Szabolcs: Attila nemrég vagy még csak kinnt, de máris háborúznak az oroszok. Fogd vissza magad egy kicsit :) (2008.08.13. 15:28) Zsöszviö öröz
  • ZSuuuuu: Lau ugye majd csinálunk megint mangalica kolbászos-zsíroslenyeres hagymás-fröccsös-új tapétát ünne... (2008.08.11. 23:56) Fagyi, pizza, elmélkedés...
  • ZSuuuuu: Milyen jó, hogy az embernek van tesója, nem is kell neki ellenség!:) (2008.08.04. 19:02) A nagy találkozás
  • Lackó: Szia Anci! Csak annyit fűznék hozzá, hogy olyan erős a lánc, amilyen erős a leggyengébb láncszem!... (2008.08.04. 12:56) Kedves Naplóm
  • ZSuuuuu: Monyó!Nem sírunk.....:)))) Noémi erre a címre küldted: Camp Marist 22 Abel Rd Effingham, NH 0388... (2008.08.04. 02:53) Kicsim falum, ott születtem én, onnan jött levél
  • dalmus: jaj csajok, hiányoztok:) (2008.07.31. 21:58) Colour War
  • Sarah Stanley: Örülök, hogy tetszik anya, akkor ettől kezdve 'nil admirare':) (2008.07.30. 18:24) Nagyutazás
  • Gus Pike: szerintem teljesen virtuóz és posztmodern..:) Néha vessző sem kell, csak szabad utat kell hagyni a... (2008.07.27. 14:32) Mamma Mia!
  • cicabetti: két hete esik az eső, nyuszikám, de senki nem akar beöltözni szri szcipiónak. a helyzet komolyságá... (2008.07.27. 05:50) Macondoi halloween
  • Émi: Drágák vagytok;) Még az előzőekhez: Zsuzsi, gyönyörű volt a részlet, megdobogtatta a kis magyaros... (2008.07.16. 22:56) Paripám csodaszép Pejkó
  • dalmus: Nagyon köszi mindenkinek! (2008.07.14. 21:46) Nameday
  • h.lucus: Szia Dalma boldog névnapot.Vége van a lovastábornak.A táborba egyfolytába lovagoltunk.Volt... (2008.07.13. 08:49) Pirates low, when they hear our crow
  • dalmus: jaj dehogy, semmiképp:) (2008.07.09. 20:28) Baby és a Dirty Dancing, no meg Washington hegy, a Nagy Szellem, és Fürge patak
  • dalmus: jahahaj, ugye majd hupákoltok velem is a pusztában:) azért örülök, hogy bódogok vagytok:) (2008.07.08. 03:36) Independence day
  • dalmus: Ez a kicsi lány, még soha életében nem volt ilyen közel a temészethez. Igaz, hogy Zalavégre ritkán... (2008.07.03. 03:15) Zsófi levele
  • Enci: Most csak küldök egy kis energiát. Van hálIsten, addig jó. Nyugtasson az titeket, hogy Budapest gő... (2008.07.02. 23:37) Confessiones
  • dalmus: Drága Kicsi Antiimperialista Hazafim! Az az utolsó link az a szívem közepébe talált. (persze a gum... (2008.07.02. 03:09) Kirándulás, sör, furgon
  • cicabetti: Dalma, remélem az ujjdarabkát nem szedted ki, hanem vágtál még hozzá egy kis körmöt is:D Mondjáto... (2008.06.29. 12:34) Born to be wild
  • dalmus: Cigányzene, meg Palya Bea, jaj, miért nem lehet az ember egyszerre több helyen?:) (2008.06.26. 21:32) Makaréna
  • styke87Eszti: Helló Mindenki! Szóval akkor nálatok is megkezdődik a kemény munka. De azért próbáljatok minél tö... (2008.06.24. 14:10) Paripám csodaszép Pejkó
  • Verus: Ténlyeg a narancslét itta, tegnap leinfóztam! :( hol a mi barátnénk?! (2008.06.24. 09:05) Képek2
  • cicabetti: A titok nyitja Laura szerint, hogy az üveg méretében nem egyeztek meg, csak a mennyiségben! de tov... (2008.06.23. 19:24) bakancslista
  • cicabetti: Tulajdonképpen mindegy is, a lényeg, hogy legyen pár domb, ami mögé el lehet bújni és Fekete Vonat... (2008.06.23. 19:17) Oh my Gosh
  • cicabetti: mindent tudni akarunk Joe-ról privát köremailben, amint nem lesz bonyolult. (2008.06.21. 23:54) 'Zsö-nö-vö-pá-trá-vájé....'lalalalala
  • koltányi székely bébikutya: hajajajajajjjjj szép hely, még szebb fiúkák, már csak a gyerekek hiányoznak...:))) (2008.06.20. 13:13) Képekben
  • Verus: Dear my friends, hát megvan, sikerült, megvan a diploma! alig merem elhinni. kicsit olyan üres érz... (2008.06.19. 22:16) American football
  • styke87Eszti: Sziasztok lányok! Háát, ahogy olvasom ezt a blogot, azt hiszem elég élménnyel teli nyaratok lesz.... (2008.06.18. 20:18) Here comes the sun
  • Marjanna: A Hamupipőke pipő része szláv jövevény. Olvastam vmelyik nyelvtörténeti közlönyben. Nem fordultam ... (2008.06.18. 20:13) A 'cinderella' day, oroszul 'ZOLUSKA'
  • Émi: JAjj, CSODÁLATOS! Dalma nem is vártam más élménybeszámolót:) Itthon hihetetlenül büszkék vagyunk r... (2008.06.17. 14:53) eddig 'CSODÁLATOS'
  • Lau: Jaj, csajok! A holnapi irodalomelmélet vizsgára készülök és már épp megállapítottam volna, hogy ná... (2008.06.16. 21:18) stop hunting, start finding
  • Tibi: Hello szívem igaz szerelmei!:) Ahogy szoktam volt mondani... Zsófim: Ne izgulj,ha igazán akarod m... (2008.06.13. 22:34)
  • Monyó: Lányok! "Titeket már agyon köllött vóna b...ni"-mondta Erzsi.Nem is tudom mit mondjak neketek,tal... (2008.06.08. 12:04) Bevezető bevezető

Linkblog

2008.07.21. 21:04 dalmus

Mamma Mia!

Elnézést mindenkitől, de pár napja egy vihar kivágta az internetünk, és csak most találtam rá egy hálózatra a nővérkék kabinjában, úgyhogy most itt kucorgok a domestos szagban. Worldben már három bejegyzést is írtunk, úgyhogy most felteszem őket sorban egymás után. Az első és az utolsó Zsuzsié, a középső az enyém. Amint időnk engedi, jönnek a képek is.

 

Zsuuuu

Juhuj egyetlen cejelmetes Atisunk is megjött Párizsból, ahova "szegény" száműzve lesz januártól! De előtte még vodkázik egy hónapot Moszkvában.:) Bocsánat, nyári egyetemre megy...tessék írni sokat! és kedves Siófokon, Bugacon, Kubában, Pesten, Kisszentgróton, Martfűn, Lentiben, Rovinjban hupákoló kedves barátaink, mi van veletek?

Helyzetjelentést Hatosörs! Ki hogy áll a madaraival? Szárnyalnak a nyárban?
 
Mi újabb sportágban „csillogtattuk” tudásunkat! Ezúttal Anna Kournikova és Serena Williams bőrébe bujtunk! Hát nagyon vicces volt, Mike szerint a nekem való sportág a baseball lenne. Nem is értem miért mondja, talán azért, mert folyamatosan átütöttem a labdát a baseball pályára a kerítésen túlra (mondtam, hogy a ruhahajtogatástól megizmosodtam)?!
 A végére egész jól bele jöttünk és a pályán sikerült tartanunk a labdát pár percig.:)
 
Ma elment a második csoport is, holnapig csend és béke honol a táborban. Ezt ki is használjuk, mert ma lesz az itt már hagyományos TóGA PARTY a Staffnak. Egyenlőre még elképzelésem sincs, hogy hogy fogunk egy ágyneműből party szerkót kreálni (Istenem de hiányzik a gardrobom, a cipőim, szerencsére s.o.s. smink cucc van nálam de reménykedem benne, hogy tündérkerimami egyszer csak itt terem és segít:) és az időjárás is egy erős cunamira hasonlít. Életemben nem hallottam ekkora dörgést és villámlást!
De don’t worry, reméljük HamuDalmát is elengedik időben a konyhából, miután kiválogatta a kölest és remélem berozsdásodott csípőnket is megforgathatjuk, kedves mexikói barátainkkal, akik nagyon barátságosak. Sokat beszélgetünk, de azt jobban szeretem ha ők spanyolul beszélnek, mindig kedvesen mosolyognak, szóval egyeltalán nem vonzóak pesti pasikban megfáradt romantikus lelkünknek!
Hölgyeim a témában valószínűleg nyitok egy új secret blogot tekintettel a nagy nyilvánosságra!:)
…és anyukáinknak üzenem, hogy van itt egy Ralph atya, aki még keresi Maggiet! Vegyetek egy repjegyet!
 
P.S.: Ebben a pillanatban érkezett egy beszámoló Siófokról!:) Hát, khmmm nem blogképes!

 

Dalma

Eljött a party ideje. Sok röhögés és kínszenvedés után mindenki magára öltötte a lepedőjét, ami báliruhává változott egy éjszakára. Megmondom őszintén, nem gondoltam volna, de a partra érve elkapott a dolog hangulata. A csónakházban halványan világítottak a mécsesek, ragyogtak a csillagok, kabócák, hullámverés, telihold, terített asztal, ami roskadozott a gyümölcsöktől, szőlő, eper, pikáns sajtok…ha pepsi kóla helyett pár kupa borral boldogítják a társaságot, valószínűleg igazi dionüszoszi ünnep kerekedik. De ennél józanabb buliban utoljára a teadélutánokon voltam, nem akarom kiszámolni hány éve…Egy dolog tudta részegíteni a szomjazó szíveket: a babérkoszorús, kisportolt Ceasarok, Akhilleuszok és Hektórok megérkezése. (Ez a görög/római kultúra értett a hedonizmushoz.) Táncikáltunk, amennyire a tóga engedte, majd éjfél körül a tökhintóból Kathlin-autó lett, báliruhából partiszerkó, kólából mexikói világos, és bizony Kathlin és Joe háza táján felcsavartuk magyarosan a szőnyeget. „mint az őrült, ki letépte láncát”, mi casa, su casa, arriva, arriva, te quiero , baila baila baila more. Kellett ’mint testnek a kenyér’, meg jaj de kellett, az a habosbabos nem nyikorgó ágy, húztuk a lóbőrt délután kettőig.
Kicsit megmosolyogtam magunk ébredésnél: Itt szundikálok egy lila szobában, Zsuzsi a sarokban szuszog, az ablakból hegyeket és fenyőket látok, és csendesen esik az eső. A kalandok folytatódtak, a mi drága hippi házaspárunk átvitt bennünket Maine államba, egy nagyon érdekes moziba. Na most mit mondjak, ezt csak ez a népség találhatta ki: egy mozi-étteremben voltunk. Nagy bőr fotelek, asztalok, és a kivetítőn már ment is a film. Nálam az ebéd és a mozi két nagyon külön dolog. Egy komolyabb film esetében elképzelhetetlennek tartottam volna, de a mi kis üdítő limonádénk lehetővé tett némi kajaszünetet. Mindenkinek ajánlom a Mamma mia című film megnézését, Meryl Streep még mindig fenomenális, Colin Firth és Pierce Brosnan nem tud megöregedni, és Görögországba is sürgősen el kell mennem…fergeteges díszletek, és felejthetetlen ABBA számok, inkább musical kategória. A pincért Quasimodónak neveztem el és jókat szórakoztam rajta, görbített háttal közlekedett a sorok között, hogy ne lógjon a képbe, és örökre elnyerte a szívem, mikor a hatalmas zsíros hamburgerem után hozott fagyisüticsoki csodát. Itteni anyánk és apánk semmit nem engedett fizetni, úgyhogy meghívtuk őket szüretre. Igazából pár apróságon kívül ez alatt az öt hét alatt nem is költöttünk, na de lesz ez még így se.
Öröm, boldogság. Egy dolog árnyékolja be ezt a perfect day-t, visszaérve tudtuk meg, hogy pár magyar lány Zsófi táborából ma meglátogatott minket, de csak Dávid tudta fogadni őket...

 

Dancing Queen (Zsuuuu)

 
Oh igen, rájöttem, hogy zene és tánc nélkül nem lehet élni, vagy ahogy Camus mondta- „A tél mélységes bugyrában megtanultam végül, hogy mindenen átizzó nyár lakik bennem.”..de ne szaladjunk ennyire előre! Mivel pénteken HamuDalmácskát csak később engedték el, így Dáviddal indultam el a benzinkútra egy hátitáskával, hogy végrehajtsam a secret missont (titkos küldetés), mert ugye vendégségbe nem illik üres kézzel menni. A benzinkutas néni nagyon csodálkozott a szép színes magyar személyimen, mondtam neki, hogy magyar vagyok, tudja, ott van Európa közepén. Erre ő: Magyar vagy és egy Írországos pólóban olasz bort veszel Amerikában, te aztán international vagy. Hajaj, ha még tudná, hogy szentgróti is, meg egy kicsit csikilázi…nem csodálkozna.
A tógaparty már a készülés miatt is megérte, egy órán keresztül, tizen lányok tekertük össze-vissza magunkra az ágyneműt és közben egymáson nevettünk, hogy ki mennyire keveredett bele. Aztán mikor végre mindenki elkészült sminkkel, frizurával, mint az igazi egyiptomi hercegnők útnak indultunk a partra. Dalmával ellentétben engem nem a romantikus hangulat kapott el, hanem az első gondolatom az volt, hogy ezt a rohadt sok ágyneműt nekem kell kimosni hétfőn. Voltak nagyon egyedi kreációik is, a fiúkon babérkoszorú és a vállukon hanyagul átdobott tóga..hmmm, hát biztos ilyenek voltak a római Istenek!
A buli nem volt rossz, de Oszi nem fért hozzá a sörhöz, a Csita nem keverte a zenét, a Dani nem kezdte el a táncot, a Tibi nem csavarta fel a szőnyeget, a Monyó nem nyomott egy „latinosat”, az Attila nem pogózott, úgyhogy babérkoszorú ide vagy oda...hiányoztatok!
Mi azért mindent elkövettünk….kedvenc Zoloska (oroszul hamupipőke) barátosnénkkal annyira táncoltunk, hogy az én tógám feladta a küzdelmet, így leegyszerűsítettem és rákötöttem a derekamra és felvettem a hegyibuli stílust, megszabadultam a papucsomtól is.
Hamupipőkével ellentétben, nekünk még az este java csak éjfél után jött, tógáról átváltottam a kedvenc piroska ruhámra és elmentünk a mi Tündikerimaminkhoz. Ahol végre hozzáfértünk a zenéhez is, így esett meg, hogy hajnali négyig a konyha közepén táncoltunk (eddig nem értettem, hogy miért ilyen nagyok itt a konyhák). Spice girlstől kezdve Donna Summerig mindenre táncoltunk. Én éppen szabadgyakorlatot tartottam a kör közepén amikor az egyik mexikói fiú megkérdezte, hogy te honnan jön ez a kezemet fel, fenekemet rázom..stb., szóval minden csak kalotaszegi nem, mondtam, hogy hungarien folk dance!
Mosolygott, gondolta na ezek se normálisak!
Aztán reggel fele elpihentünk a kényelemes kis ágyikóban és délután kettőig ki sem szálltunk belőle. Azért két szundikálás között suttogva megbeszéltük a világ dolgait. Vállon veregettük egymást, hogy már a munka felén túl vagyunk és a java mégcsak eztán jön! Aztán azt is megbeszéltük, hogy korog a gyomrunk és mennyire jó lenne egy csikilázi reggeli. Friss kenyérrel, szalonnával, papa tormával, Lali pálinkával, Riska tejjel, padlizsákrémmel, juhtúróval, igazi sárga színű tojással és közben nagyokat sóhajtottunk. Aztán nevettünk, hogy mennyire lükék is vagyunk, mert amikor meg húsvétkor a Hargitán voltunk és be voltunk vackolva az emeleten a Muci-paplanba, kint szakadt a hó, bent a tűz pattogott és nem volt már villany csak gyertya, akkor meg azt beszéltük, hogy milyen lesz a nyár a nagy  Amerikában. De ez így szép, hogy forgunk a világgal, csak mondtam Dalmának, hogy jó lenne ha már megírná az első könyvét, mert akkor nem kellene hétfőn reggel a mosogató mellett kezdenie, nekem meg a szennyes ruháknál…..
Mamma mia és dancing queen! Meryl Streep mint mindig nagyon jó, a mi Darcynk (Colin Firth) most nem hozza a szokásos angolosan romantikus karaktert, a mi 007-es ügynökünk pedig még mindig baromi sármos, de jobban áll neki a pisztoly, mint az éneklés! Összességében egy nagy fotelben, vacsorát majszolgatva elmegy, a desszert mellé pedig passzol a görög látkép.
A mi kedves örökbefogadó amerikai szüleinknek meg örök hála, hogy gondoskodnak rólunk!

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://indiannyar.blog.hu/api/trackback/id/tr78578873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi 2008.07.21. 21:57:22

Sziasztok kedves Aphrodite-ink!:)

Örülök,hogy ismét jelentkeztetek!A legjobban az esett,hogy végre megtudtuk,azért mink is hiányzunk a külföldre szakadt "hazánkfiainak"(ahogy Tibi apu mondá:))!
Amúgy meg írjatok,írjatok,írjatok!
Millió puszi:

Tibi

cicabetti 2008.07.21. 22:31:11

Titeket nagyon szeretnek a hippijeitek, iszonyú szerencsétek van velük!!! lökött pótszülők:)
siófok elmondhatatlan volt, lelkileg, fizikailag fárasztó, áááá:) Hely volt elég Mr. Kristonnál, jövőre együtt!!

Verus 2008.07.21. 22:38:12

Végre végre, hogy írtatok! Szerintem is szerencsétek van a pótszülőkkel, azt hiszem rátok fért már az az este!!! :) Siófok tényleg jó volt, csak Ti hiányoztatok!
Zsófi írt nekem is, igaz, hogy a hely nem a legjobb, de jól érzi magát és azt hiszem ez a lényeg.

Várjuk a köv. bejegyzéseket!

Millió pussz

zsüli 2008.07.21. 23:44:12

milyen madarak?itt nálam csak néhány sas van, de lassan oan repülős dino lesz belőle.az ímélemre kérném a privát blog elérhetőségét, megesz a kíváncsiság. Ja, küldök virtuálpálinkát:na:D

Lackó 2008.07.22. 08:39:23

Végre, hogy írtatok! Tegnap nézem a blogot, semmi. Igaz, nem biztos hogy fel tudtam volna fogni a dolgokat, mert a hétvégén egy fergeteges balatoni csapatépítő tréninget tartottunk. Nem is gondoltam volna, hogy a jó kis hazai pálesszel ilyen jól lehet csapatot építeni :)
A könyvírás meg folyamatban van, simán publikálnotok kell ezt a blogot :)

Na jók legyetek!
Millió csók!

Verus 2008.07.22. 08:47:20

Èn is várnám a mail címemre a privát blogot drága Zsu, szerintem mindannyian nagyon kíváncsiak vagyunk!! :)

Esztör 2008.07.22. 12:31:39

Sziasztok szentgróti jányok!

Én is a 90 secret readrer-etek egyike vagyok. De most lerántom a leplet...ha már ilyen lepedős téma volt;)
Fantasztikus jó a blog, annyira lendületes, élménydús, egyszerűen nem lehet megunni! Hiába, aki tud élni, annak van miről mesélnie.
Amúgy ha nekem kiadóm lenne, mindkettőtöket megkeresnélek! Bár pont mostanában olvastam, hogy a kiadók helyzete állandó veszélyben van a jobbnál jobb blogoldalak miatt. És most már nem abból lesz híres író, akinek sikerül leakasztania egy jó szerződést, hanem akinek sokan olvassák a blogját;)
Lényeg a lényeg: élvezzétek továbbra is Ámerika örömeit, és írjatok sokat.

puszi itthonról:
Esztör

styke87Eszti 2008.07.22. 15:30:11

Olyan jó olvasni a blogot, kész izgalom! Mindig ez az első ha nem dolgozok! És simán megér egy könyvet, az elsők közt lennék aki megvenné, vagy esetleg mi tisztelet példányt kapnánk?!?! :-)
Legyetek jók, és írjatok sokat!
Puszi

ZSuuuuu 2008.07.22. 21:48:09

Hát hogyne hiányoznátok Tibi! Esztör örülünk, hogy hallunk felpled!Neked, hogy telik a nyár?
JAj annyi szépet írtok enkünk, hogy ki fogom nyomtatni és rosszabb napjaimon ezt fogom olvasgatni!:)

monyó 2008.07.22. 22:08:48

Szervusztok virágszálaim!Izgultam hogy nem hallottam felőletek,azt hittem elvitt titeket egy yeti.Remélem csak pozitív élményekkel tértek haza.Lessetek el pár táclépést a "latin loverektől" és akkor már ti foktok minket tanítani.A könyv tényleg nem rossz ötlet,én dedikált példányt kérnék majd.Pénteken Utcanap,remélem tudjátok hogy ez mit is jelent:Ivás evés Tánc hajnalig.puszi nektek.

LÁNTZKY GERGELY · http://Lantzkyg. 2008.07.23. 14:58:31

Sziasztok CINDERELA és SNEHWITHEN
Úgy veszem észre hogy a baráti társaságba mindenkit blog függővé tetetek már vártuk az friss árut. A héten meg a ZEWA -tól kerestek meg, az új mégerősebb nedvszívó képességű PZS jüket szeretnék az iniánnyáron reklámozni. A TÓga parti alapvető tartozékára ezekszerint nem volt szükség(páva toll). CSÓK
ui.:A hétvégén tölcsért csináltam a kezemből , sáros lett az újcipőm, szántott a Márija,harcoltunk a szélmalmok ellen, és fel lett avatva az aliz, lakása ja de nem úgy bejött a sláger terasz

cicabetti 2008.07.24. 00:05:53

fel lett avatva az aliz:D:D:D

LÁNTZKY GERGELY · http://Lantzkyg. 2008.07.25. 08:24:34

Bocs C.B.!!!!!!!!!!
Sajnos nem mindenki olyan virtuóz mint te ,hogy csak felugrik a bilentyüzetre és sétálgatsz fel s alá,és értelmes szöveg születik . Amúgy meg rosz helyre tettem a veszőmet mint az életben már töbször is. Csók a mancsaidra
ui.:ALIZ csupa nagybetűűűűűű

Gus Pike 2008.07.27. 14:32:35

szerintem teljesen virtuóz és posztmodern..:) Néha vessző sem kell, csak szabad utat kell hagyni a szabad asszociációnak... de ezt én magyarázom egy magyaros macskának???
Gery jó vagy és CEJJ:)
(ám cicus értelmezése is abszolút helytálló és még vicces is, no meg ki tudja:) )
süti beállítások módosítása